Annons

Softonic-recension

Ett gratis program för Android, av Bibi.Pet - Toddlers Games - Colors and Shapes.

Vad får du när du kombinerar en rolig och kreativ lärandeupplevelse med en engagerande berättelse? Bibi.Pet School storyn!

I denna roliga och pedagogiska app kan barn interagera med miljön och karaktärerna, skapa sina egna berättelser och lära sig massor av roliga och pedagogiska fakta. De kan använda appen för att spela ett roligt spel med att rita på svarta tavlan, åka skolbussen, gå till lekplatsen och många fler roliga och pedagogiska aktiviteter.

Men det är inte allt! Bibi.Pet School storyn innehåller över 120 minispel för småbarn, vilket kommer hålla dem sysselsatta och lärande hela dagen lång!

I detta spel får barnen lära känna och interagera med Bibi.Pet karaktärerna och deras bedårande husdjur.

Finns även på andra plattformar

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Kindergarten Games for Toddler

Har du provat Kindergarten Games for Toddler? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.